Tuesday, July 13, 2010

你不是......

我以为我可以的..
这段时间不可以看到你的东西...
我逼我自己去开心...
逼自己去笑...
逼自己不去想你的东西...
逼自己不去看你的东西...
我已经要好了也不会再为你哭...
为什么你这个时候出现...
还给我看到我不想去相信的东西...
为什么你要这样...
朋友都说你不好...
但是我告诉我自己你并不坏...
你只是小孩子罢了...
可是你这小孩怎么可以做出那么伤人的事...
我真的以为你是好人...
事实你并不是...

6 comments:

  1. Haiz.. Don be like that.. i understand how u feel, i just been through the same thing not long ago.. just think that being single got its own benefit too.. we jia you together.. <3

    ReplyDelete
  2. hello~~although im not yr fren~~oso don noe wat happened 2 u~~ but anyway dont gv up~~jia you~~ nice 2 meet u~~haha pretty gal

    ReplyDelete
  3. 姐姐...不哭不哭...我疼你...
    他不是好男人 但是你是一个好女生...
    不要为他流眼泪~不值得..乖乖
    回来我们的怀抱
    你有我们爱你♥

    ReplyDelete
  4. nie: im okay..he is nothing..single gt benefit..hahaha..yea~jiayou together..<3

    simplegal: hey..nice to meet u...okay...=)

    ellen: i dun hv cry dy...dont worry...i gt u all...=)

    ReplyDelete
  5. 加油~!!喝酒喝酒~!!

    ReplyDelete
  6. be a happy...你要知道你是最好的..

    ReplyDelete